DADES IDENTIFICATIVES
En compliment amb el deure d’informació recollit a l’article 10 de la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, a continuació es reflecteixen les dades següents:
L’empresa titular d’aquest lloc web és JOTA CE ESE 1992, SCPROF (d’ara endavant, “el titular”)
NIF/CIF: J60446903
Adreça: plaça de la Vila, 3 – 08800 Vilanova i la Geltrú
Correu electrònic: info@jcs.cat
USUARIS
L’accés i/o ús d’aquest portal atribueix la condició d’Usuari, que accepta, des d’aquest accés i/o ús, les Condicions Generals d’Ús aquí reflectides. Les esmentades Condicions s’aplicaran amb independència de les Condicions Generals de Contractació que, si escau, siguin d’obligat compliment.
ÚS DEL PORTAL
Aquest lloc web proporciona accés a multitud d’informacions, serveis, programes o dades (en endavant, «els continguts») a Internet pertanyents al titular o als seus llicenciadors als quals l’Usuari pot tenir accés. L’Usuari assumeix la responsabilitat de l’ús del portal. Aquesta responsabilitat s’estén al registre que sigui necessari per accedir a determinats serveis o continguts.
En aquest registre, l’Usuari serà responsable d’aportar informació veraç i lícita. Com a conseqüència d’aquest registre, es pot proporcionar a l’Usuari una contrasenya de la qual serà responsable, comprometent-se a fer-ne un ús diligent i confidencial.
L’Usuari es compromet a fer un ús adequat dels continguts i serveis (com ara serveis de xat, fòrums de discussió o grups de notícies) que el titular ofereix a través del seu portal i, amb caràcter enunciatiu però no limitatiu, a no utilitzar-los per a:
(i) incórrer en activitats il·lícites, il·legals o contràries a la bona fe i a l’ordre públic;
(ii) difondre continguts o propaganda de caràcter racista, xenòfob, pornogràfic, il·legal, d’apologia del terrorisme o lesius per als drets humans;
(iii) provocar danys en els sistemes físics i lògics del titular, dels seus proveïdors o de terceres persones, introduir o difondre a la xarxa virus informàtics o qualsevol altre sistema físic o lògic que pugui provocar els danys esmentats anteriorment;
(iv) intentar accedir i, si escau, utilitzar els comptes de correu electrònic d’altres Usuaris i modificar o manipular els seus missatges.
El titular es reserva el dret de retirar tots aquells comentaris i aportacions que vulnerin el respecte a la dignitat de la persona, que siguin discriminatoris, xenòfobs, racistes, pornogràfics, que atemptin contra la joventut o la infància, l’ordre o la seguretat pública o que, al seu criteri, no resultin adequats per a la seva publicació. En qualsevol cas, el titular no serà responsable de les opinions expressades pels Usuaris a través dels fòrums, xats o altres eines de participació.
POLÍTICA DE PRIVACITAT
Consulteu la pàgina Política de Privacitat.
PROTECCIÓ DE DADES
Consulteu la pàgina Política de Privacitat.
ÚS DE COOKIES
Consulteu la pàgina Política de Privacitat.
PROPIETAT INTEL·LECTUAL I INDUSTRIAL
El titular, per si mateix o com a cessionari, és titular de tots els drets de propietat intel·lectual i industrial del seu lloc web, així com dels elements continguts en aquest (a títol enunciatiu: imatges, so, àudio, vídeo, programari o textos; marques o logotips, combinacions de colors, estructura i disseny, selecció de materials usats, programes d’ordinador necessaris per al seu funcionament, accés i ús, etc.), titularitat del titular o bé dels seus llicenciadors.
Tots els drets reservats. En virtut del que disposen els articles 8 i 32.1, paràgraf segon, de la Llei de Propietat Intel·lectual, queda expressament prohibida la reproducció, distribució i comunicació pública, inclosa la posada a disposició, de la totalitat o part dels continguts d’aquest lloc web, amb fins comercials, en qualsevol suport i per qualsevol mitjà tècnic, sense l’autorització del titular. L’Usuari es compromet a respectar els drets de Propietat Intel·lectual i Industrial titularitat del titular. Podrà visualitzar els elements del portal i fins i tot imprimir-los, copiar-los i emmagatzemar-los al disc dur del seu ordinador o a qualsevol altre suport físic sempre que sigui, única i exclusivament, per al seu ús personal i privat. L’Usuari haurà d’abstenir-se de suprimir, alterar, eludir o manipular qualsevol dispositiu de protecció o sistema de seguretat que estigui instal·lat a les pàgines d’aquest lloc web.
EXCLUSIÓ DE GARANTIES I RESPONSABILITAT
El titular no es fa responsable, en cap cas, dels danys i perjudicis de qualsevol naturalesa que poguessin causar-se, a títol enunciatiu: errors o omissions en els continguts, manca de disponibilitat del portal o la transmissió de virus o programes maliciosos o nocius als continguts, tot i haver adoptat totes les mesures tecnològiques necessàries per evitar-ho.
MODIFICACIONS
El titular es reserva el dret d’efectuar, sense avís previ, les modificacions que consideri oportunes al seu portal, podent canviar, suprimir o afegir tant els continguts i serveis que s’hi prestin com la forma en què aquests apareguin presentats o localitzats.
ENLLAÇOS
En cas que aquest lloc web disposi d’enllaços o hipervincles cap a altres llocs d’Internet, el titular no exercirà cap tipus de control sobre aquests llocs i continguts. En cap cas el titular assumirà cap responsabilitat pels continguts d’algun enllaç pertanyent a un lloc web aliè, ni garantirà la disponibilitat tècnica, qualitat, fiabilitat, exactitud, amplitud, veracitat, validesa i constitucionalitat de qualsevol material o informació continguda en cap d’aquests hipervincles o altres llocs d’Internet. Igualment, la inclusió d’aquestes connexions externes no implicarà cap tipus d’associació, fusió o participació amb les entitats connectades.
DRET D’EXCLUSIÓ
El titular es reserva el dret a denegar o retirar l’accés al portal i/o als serveis oferts sense necessitat d’avís previ, a iniciativa pròpia o d’un tercer, a aquells Usuaris que incompleixin les presents Condicions Generals d’Ús.
GENERALITATS
El titular perseguirà l’incompliment de les presents condicions així com qualsevol utilització indeguda del seu portal exercint totes les accions civils i penals que li puguin correspondre en dret.
MODIFICACIÓ DE LES PRESENTS CONDICIONS I DURADA
El titular podrà modificar en qualsevol moment les condicions aquí determinades, que seran degudament publicades com aquí apareixen. La vigència de les esmentades condicions anirà en funció de la seva exposició i estaran vigents fins que siguin modificades per altres degudament publicades.
LEGISLACIÓ APLICABLE I JURISDICCIÓ
La relació entre el titular i l’Usuari es regirà per la normativa espanyola vigent i qualsevol controvèrsia se sotmetrà als Jutjats i Tribunals de la ciutat de Vilanova i la Geltrú..